Efter at have taget al hardware fra bundkortet, for at skulle rense det for støv og smøre nyt pasta på cpu starter jeg computeren igen men den kan så ikke registere min trådløse adaptere, og det tager mig +1 min for at åbne et drev eller en fil, eller en eller anden applikation.
HVad er der gået galt?
---
"Haro, haro!"
"All the girls in Konoha are so hot these days."
---
Forum kategori er Hardware generelt. Tråd vist 542 gange. Indeholder 9 indlæg.
ps. if it ain't broke, don't fix it
Der er ingen grund til at skifte kølepasta. Det er kun noget enkelte "gamere" gør. Tænk på virksomheder, der bliver maskinerne ALDRIG støvsuget og får ALDRIG nyt kølepasta.
--- SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant
---
grunden til at jeg ville lægge nyt pasta på, er at jeg vil prøve overclocking. skal bare have læst omkring mit board og generel ocing. i lader til at have en fin guide herinde som god tommelfinger regel?
---
"Haro, haro!"
"All the girls in Konoha are so hot these days."
---
Hvis du skifter pasta forud for et OC tilføjer du bare en ny fejlkilde. For at citere scn - If it ain't broke, don't fix it.
Du gør klogt i at køre dit nye pasta "fast" inden du begynder på OC, så du er sikker på at der ikke forekommer anledning til fejl her.
Kølepasta anvender man når man monterer køleprofiler. Derefter lader man tingene være samlet.
Hvis jævnlig udskiftning af kølepasta giver en lavere temperatur anvender man det forkerte kølepasta.
---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.