Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Hjælp grafikkort.?
 nOpiC
 Bruger nr.: 12565

Dato:  03.12.09
 Klokken:  17:31
 Kvalitet: 0 (0)
Hey jeg har lige været inde og købe en Asus EAH4870 512 mb grafikkort hos klingenberg i odense i går og det har kørt fint og lige pludselig i dag begyndte blæseren og stoppe og kortet blev mega varmt og computeren genstartede hele tiden men der blev vist påå skærmen så går ikke ud fra det er brændt sammen. Blæseren kører bare ikke. Og har ikke overclocket det overhovedet. Hvad kan der være galt.?

Mvh Sune P

---
Mine Mod's www.kortlink.dk/ser -=- www.kortlink.dk/mus

---

Forum kategori er Hardware generelt.  Tråd vist 812 gange.  Indeholder 8 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Mighty_Camper
 Bruger nr.: 6638

Klokken:  17:37

det kan jo være en mandags udgave af korte ind og byt det til en ny.

---
Jeg er ordblind, hvad er din undskyldning?
Windows Vista, Slows our world down....

---

Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 nOpiC

Klokken:  17:39

Det er fanme da iriterne. :(

---

---

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Mighty_Camper
 Bruger nr.: 6638

Klokken:  17:42

ja men det sker jo, jeg havde et kabinet som kørte med varmeføler, men den stod også af på et tidspunkt under en BF2 kamp, så der blev min computer også ekstrem varm.

---
Jeg er ordblind, hvad er din undskyldning?
Windows Vista, Slows our world down....

---

Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Infelice
 Bruger nr.: 33228

Klokken:  18:46

kunne det ikke også været et software problem.. kunne jo have tabt noget... man kan jo bruge alle mulige programmer til at styre hvor meget man vil skrue op for blæseren. (standard er jo på ca.35%) har haft det med at programmet bare f**ker og så stoppe blæseren og så bliver pisset bare varmt og så frysser systemet, (hvilket egentlig er ret sjov når man tænker over det =D) men du kunne prøve det program der hedder evga precision til at se om du kunne få gang i blæseren igen. eller holder jeg med #2 send pisset tilbage
gl hf.

Svar #6 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 nOpiC

Klokken:  19:11

Nårh har lige været ude hos top data og købe et XFX 4890 til 1200 kr. Så skal bare ind og smide det andet i hovedet på dem så de kan give mig mine penge tilbage.

---

---

Svar #7 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Arsukfjorden
 Bruger nr.: 32313

Klokken:  21:45

#5 jo men det lyder som om at blæseren slet ikke kører rundt overhovedet. Heller ikke under BIOS load. De programer du taler om træder jo først i kraft når du booter windows, så det kan ikke være dem.

Desuden så er mit reference HD4870 512mb ikke sat til 355 som standart. Under load ryger den op på 30-35%, men idle er den på 15-20%, så det er ikke låst til 35%;)

---
E8500@ 3,16Ghz | ASUS Silent Knight II | Gigabyte X38 DS4 | HD4870 512mb | Antec Nine Hundred | 2x2 Gb Corsair XMS-2 PC6400 |
Corsair TX750W | Hauppauge PVR-250 | Creative SB X-Fi Xtreme Music | Z5500 | HP W2207h | 1xF1 640Gb 1x232Gb | 1x160 1x500Gb |

---

Svar #8 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 nOpiC

Dato:  04.12.09
 Klokken:  18:29

Tak for hjælpe alligevel. Jeg har været inde og fået pengene tilbage og er mere glad for mit nyt 4890 kort :D

---

---

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Reklame

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?