Hey jeg har lige været inde og købe en Asus EAH4870 512 mb grafikkort hos klingenberg i odense i går og det har kørt fint og lige pludselig i dag begyndte blæseren og stoppe og kortet blev mega varmt og computeren genstartede hele tiden men der blev vist påå skærmen så går ikke ud fra det er brændt sammen. Blæseren kører bare ikke. Og har ikke overclocket det overhovedet. Hvad kan der være galt.?
ja men det sker jo, jeg havde et kabinet som kørte med varmeføler, men den stod også af på et tidspunkt under en BF2 kamp, så der blev min computer også ekstrem varm.
---
Jeg er ordblind, hvad er din undskyldning?
Windows Vista, Slows our world down....
---
kunne det ikke også været et software problem.. kunne jo have tabt noget... man kan jo bruge alle mulige programmer til at styre hvor meget man vil skrue op for blæseren. (standard er jo på ca.35%) har haft det med at programmet bare f**ker og så stoppe blæseren og så bliver pisset bare varmt og så frysser systemet, (hvilket egentlig er ret sjov når man tænker over det =D) men du kunne prøve det program der hedder evga precision til at se om du kunne få gang i blæseren igen. eller holder jeg med #2 send pisset tilbage
gl hf.
Nårh har lige været ude hos top data og købe et XFX 4890 til 1200 kr. Så skal bare ind og smide det andet i hovedet på dem så de kan give mig mine penge tilbage.
#5 jo men det lyder som om at blæseren slet ikke kører rundt overhovedet. Heller ikke under BIOS load. De programer du taler om træder jo først i kraft når du booter windows, så det kan ikke være dem.
Desuden så er mit reference HD4870 512mb ikke sat til 355 som standart. Under load ryger den op på 30-35%, men idle er den på 15-20%, så det er ikke låst til 35%;)
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.