Jeg skal lige høre jer hvad i mener min clan og jeg bør vælge til at bygge vores clan site op med.
Nuke eller Fusion?
Det er en Counterstrike Source clan vi har, men det er nok lettere irelevant, men vi skal ha noget war system, til kampe og maps osv -og jeg kan ikke helt finde frem til om det er muligt med begge.
Vi skal ha;
War-system - til kommende kampe og afgjorte.
Login system (med forskellige rang / muligeheder.
Galleri.
Etc.
---
- Phenom II 965 - 4x3,40GHz 8MB (Black Edition) | 8GB | 1 TB HDD | ATI Radeon HD5850 - 1GB DDR5 -
- Windows 7 Home Premium 64-bit -
---
Forum kategori er Webdesign & Grafik. Tråd vist 697 gange. Indeholder 9 indlæg.
Hvis du skal have et war / rank system, så kan du kigge på hlstats, som du kan implementere på din hjemmeside.
Nu kan jeg ikke sige, som du skal bruge nuke eller fusion, men jeg har selv en gang for et par år tilbage brugt fusion til et hjemmesideprojekt på HTX, og jeg har rimelig glad for det dengang
Har selv brugt Php Fusion op til flere gange, skide godt, smart og nemt system.. Men IMO ser det bare ikke professionelt nok ud.. Det er en del nemmere at få en wordpress side til at se prof ud :)
---
COD4 klan: ukwarfare.co.uk
Også kendt som Shooter eller MH
---
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.