Tv'et skal være 40" og have god kvalitet på det normale tv-signal.
Max pris 8000,-
Derudover skal det have hdmi indgange.
Fjernsynet skal bruges sammen med en ps3.
Hvad siger i til de to forslag, eller har i noget helt andet og bedre?
---
...
---
Forum kategori er HIFI & TV. Tråd vist 693 gange. Indeholder 5 indlæg.
Jeg syntes ikke der er ret meget trivl om at det skulle være Samsung's LED tv, hvis valget stod til mig. For har netop selv lige købt 37" modellen og det er klart et af de bedste billeder jeg har set på et tv til den pris.
---
Lad ikke frygten for at tabe, afholde dig fra at spille spillet.
Jeg vilos umiddelbart sige et samsung 40" led. De har et i elgiganten til lige under 8000. Det har alle mulige smarte features, gode tekniske specifikationer og virker generelt som et godt tv til prisen
de samsung led fjernsyn er overvuderet hvis du spørger mig. De virker nærmest som om folk tror det er helt nyt billede teknologi og ikke bare en anden slags baggrundsbelysning.
Har selv et 40" fjernsyn og det eneste jeg fortryder ved det køb er at jeg ikke købte et der var større :)
det fede er at man idag faktisk kan få et rigtigt godt 50" fjernsyn til under 8k, så synes du skal tage det med i din overvejning.
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.