Hejsa alle sammen, Sidder og er i gang med at finde mig en gaming computer. og jeg vil høre em der er nogen der har erfaring med topdata? Deres tilbud ser nemlig meget gode ud. næsten for gode :o.
Mvh: Jonatan
Forum kategori er Køb & Salg. Tråd vist 676 gange. Indeholder 7 indlæg.
Deres kompetencer og produkter er ikke særlig gode
Kan du uddybe?
Synes netop systemerne er velkonfigurerede og fornuftige til prisen.
Desuden er min erfaring med firmaet, at de ikke bruger skod komponenter - heller ikke de steder hvor det ikke har direkte indflydelse på de sammenlignelige specifikationer, f.eks. strømforsyning.
Så alt i alt synes jeg da netop de leverer et godt produkt, og har indsamlet den nødvendige viden til at konfigurere hvert enkelts system.
Ja, man kan oftest spare lidt ved at bygge selv, men hvis man ikke selv har evnerne og erfaringen til det, kan det hurtigt blive en dyr omgang.
Jeg syntes nu egentlig også de ser meget rimelige ud. men har lige et andet spørgesmål jeg vil kaste efter jer hvis det er i orden. for jeg sidder lidt og tygger over, om jeg behøver en
1: AMD PHENOM II 965 x4 (4x3.4ghz) 8MB CACHE (AM3)
eller om jeg kan nøjes med en
2: AMD PHENOM II 945 x4 (4x3.0ghz) 8MB CACHE (AM3)
til mit high-graphichs/nonlag gaming ønske.
håber i har lidt erfaring, for jeg har selv svært ved at vurdere det nødvendige.
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.