Hejsa!!
Jeg står og skal til at købe battlefield bad company 2.
Jeg ved bare ikke om det skal være til PS3 eller pc.
Jeg er røv dårlig til FPS spil på ps3 så derfor har jeg mere lyst til pc, men er bange for ligesom i cod4 og cod6 at det bliver meget svært at spille Clankampe etc på PC.
Og er også bange for at min computer ikke kan rive spillet rundt.
Kører med Radeon 3870 HD
4 gb ram
Intel core duo 2 E8400.
Tak for svarende på forhånd! :)
Håber det er den rigtige Kategori..
Forum kategori er Spil & Konsol. Tråd vist 655 gange. Indeholder 4 indlæg.
Jeg er ligesom dig ikke glad for at spille disse spil på konsol, men hælder mere til pc platformen. Med din rig, skulle du kunne køre spillet fint. Måske ikke med grafikken sat til max, men stadigvæk med ok framerates.
På min (e8500, 4gb, 4870) går det glimrende i 1920x1080 high detail, AA og AF til 1 og shadows på medium, så jeg tror også at din maskine kan følge med så længe du ikke banker opløsning eller detaljer helt i top.
Vær opmærksom på at deres friends system samt serverbrowser på PC stadig er helt i skoven. Men de "arbejder" på det (typisk EA buggy release).
Når jeg skal spille sammen med en af mine venner kan det godt tage 10min før vi har fundet en server med plads til begge parter, som er oppe og lader folk joine.
Men er da stødt på flere servere med 4-8 fra samme clan det er lykkedes for.
Men bortset fra browserproblemet er det super underholdning hvis man er til BF. Klart højere tempo end BF2 og mange irritationsmomenter er rettet.
Dog vil der med al sandsynlighed blive balanceret en del løbende den kommende tid da nogle klasser godt kan føles en smule overlegne.
---
Man har et standpunkt
til man tager et nyt
---
Mange tak for svarende. Jeg kan nu fortælle at det kører ganske glimrende på computeren, men må sige jeg har til overvejelse at opdatere computeren en smule så vi kan få noget højere grafik igang.
Der er mindre fejl generelt som skal rettes, men som nok bliver rettet når der kommer en patch.
Eller generelt et virkelig fedt spil, jeg savner på ingen måde CODMW2 !
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.