Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Samsung 3d eller sony 3d?
 Mykremin
 Bruger nr.: 34009

Dato:  30.07.10
 Klokken:  12:06
 Kvalitet: 0 (0)
Hej

Jeg skal købe et nyt fjernsyn og jeg har selvfølgelig bestemt mig for at det skal være et af de nye, nemlig et led tv og helst 3d.

Men jeg ved ikke helt om det skal være samsung 3d eller sony 3d.

Så kan nogen hjælpe mig, hvis i selv ved hvilken af dem er er bedst.

Og lige for at tilføje det så skal jeg også have et hjemmebiograf og det skal være samme mærke som fjernsynet. Måske gør det en større forskel ??? eller ..

Forum kategori er Hardware generelt.  Tråd vist 404 gange.  Indeholder 13 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 johnnybravo
 Bruger nr.: 4168

Klokken:  12:22

Gør dig selv en tjeneste og prøv deres 3d først.
Jeg prøvede Samsungs for hyggens skyld, og det var da godt nok knap så meget andet end hovedpineindbydende (bogstaveligt talt). Kunne ikke holde det ud i mere end 30 sekunder, så måtte brillerne af og øjnene have hvile.

Det er naturligvis en subjektiv ting om man er til 3d, kan holde det ud osv.. Men derfor bør du prøve det før du bygger dit valg på 3d.

---
Man har et standpunkt
til man tager et nyt

---

Svar #3 Kvalitet: -2 (2)   skjul/vis
 gaming-king
 Bruger nr.: 27342

Klokken:  14:47

Jeg ville ikke betale for 3D endnu. Teknologien er ikke udviklet nok endnu. Men du bestemmer self selv ;)

---
its only when you look a sniper in the eye, you know your already dead
Tweak.dk anmelder

---

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 JOEHERLEV
 Bruger nr.: 3677

Klokken:  16:05

Jeg har testet et Samsung 3D tv og fik også en mega underlig fornemmelse i hovedet.. Men jeg lod brillerne sidde og efter et par minuter havde min hjerne fundet ud af det nye billed... Og så synes jeg faktisk at det blev ret flot..

Men hvorvidt det er til at holde ud at se på i ca 2 timer som en film tager, er en anden sag..

Tror også jeg venter lidt med 3D TV... Prisen falder jo også hele tiden...

Men hvis man altid venter får får man jo heller ikke noget af det nyeste.. :-)

Vh Joe

---
| E8400 | 4x1GB PC8500 | Gigabyte P35 DQ6 | 8800GTS | 19" TFT | Logitech Z 5500 |
---------------------------------- www.teletown.dk + Indsat link + www.iPhone-mac.com ------------------

---

Svar #5 Kvalitet: -2 (2)   skjul/vis
 JM
 Bruger nr.: 4101

Klokken:  16:15

Jeg ville nok selv vælge uden 3D :-) gå efter et godt billed og ikke efter 3D

---
Gigabyte P55, i7-860, 8gb DDR3, ATI 5870, Samsung 24" osv........

---

Svar #6 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Paranoid
 Bruger nr.: 6840

Klokken:  16:21

Jeg har testet et samsung her på arbejded som jeg deler med samsung supporten... Jeg fik også hovede pine af det men vi er nogen af dem fra den danske samsung support også mig der har snakket om og ta en film aften på sådan et... For tror da også at når man vender sig til de briller og 3d så bliver det bedre..

---
Arbejder ved HP Designjet support.
Vores motto er: Bigger is better

---

DK-NERD
Svar #7 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Arsukfjorden
 Bruger nr.: 32313

Klokken:  17:22

Jeg prøvede lige i Fona på et lille 32". Jeg fik ikke rigtig hovedpine, men øjnene blev lidt generet. Jeg er dog overbevidst om at det hurtigt går væk, men tilgængel syntes jeg at 3D effekten var temmelig flad, og slet ikke imponerende. Dog er det vist sådan at 3D bliver langt flottere des større skærmen er. Prisen bliver dog ikke just flottere med størrelsen.

Jeg ville også vente med 3D. evt købe et knapt så dyrt TV nu(5-6k), vente en generation eller 2 og så vende tilbage og kigge til det der.

---
E8500@ 3,16Ghz | ASUS Silent Knight II | Gigabyte X38 DS4 | HD4870 512mb | Antec Nine Hundred | 2x2 Gb Corsair XMS-2 PC6400 |
Corsair TX750W | Hauppauge PVR-250 | Creative SB X-Fi Xtreme Music | Z5500 | HP W2207h | 1xF1 640Gb 1x232Gb | 1x160 1x500Gb |

---

Svar #8 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Supergris
 Bruger nr.: 6143

Dato:  31.07.10
 Klokken:  23:47
Du skriver du SELVFØLGELIG har valgt et af de nye, nemlig et led tv!
Hvorfor har du selvfølgelig valgt det, når der er bedre alternativer???
LED tv er ikke noget specielt, blot er det dyrt og lidt tyndere, men de nye plasma er nu heller ikke særlig tykke.
Fik demonstreret Ice Age 3 på 50 " Panasonic VT20 i dag. DET var en oplevelse, i forhold til det jeg tidligere har set på netop Samsung LED tv...

Svar #9 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Paranoid
 Bruger nr.: 6840

Dato:  01.08.10
 Klokken:  04:13

#8 det kan godt være at plasma er godt men det har bare still burn-in problmer mere end LCD tv har..

Og samsung har ikke lavet deres 3D tv i andet end LED... og LED backled er sku nice.. du skal huske det er still et LCE panel men bare ikke med CCFL system.. så sort er meget bedre da man bare slukker for de LED backleds bagved det sorte område.. :D

---
Arbejder ved HP Designjet support.
Vores motto er: Bigger is better

---

DK-NERD
Svar #10 Kvalitet: -2 (2)   skjul/vis
 DetIkkeVidereVilde
 Bruger nr.: 29115

Dato:  02.08.10
 Klokken:  11:38

hvis du brugte hovedet købte du panasonic 3d istedet for de 2 discount mærker ;)..

klart den bedste skærm. dne koster godt nok 4000 mere end deres. men er 10000 kr mere værd

Svar #11 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48
 Bruger nr.: 24790

Dato:  03.08.10
 Klokken:  14:48

Jeg har oplevet 3D på et Samsung-TV i den lokale Hifi-klubben. Det er spøjst at se på ved første øjekast, men hjernen vænner sig lynhurtigt til det. Jeg har ikke oplevet hovedpine. Jeg er desuden selv brillebruger, men det gav heller ingen problemer.

Med Sony's problemer med at vise et 16:9-signal korrekt, in mente, så vil jeg bruge lidt mere tid på Samsung.

Samsung er fremtidens TV. Bedre billede og lavere pris. Jeg har set både Sony, Panasonic og Samsung (hos SHG.DK) og Samsung vinder altså på billedkvaliteten idag.

---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.

---

Svar #12 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 DetIkkeVidereVilde
 Bruger nr.: 29115

Dato:  08.08.10
 Klokken:  12:26

#11 tag et kig in real life lille ven :)

Svar #13 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48
 Bruger nr.: 24790

Dato:  08.08.10
 Klokken:  12:36

Det har skam også gjort. Det er derfor jeg svarer som jeg gør. Samsung er fremtiden. Samsung har det bedste billede.

Det er ikke min skyld at du har brugt en masse penge på noget forældet crap. Get over it!

---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.

---

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Reklame

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?